Letadla Tupolev Tu-134A u provozovatelů v Československu/České republice |
|
Tupolev Tu-134A |
1351406 |
OK-AFA |
nemělo |
ČSA |
nové |
vráceno do výrobního závodu v Minsku k pevnostním zkouškám |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
1351410 |
OK-AFB |
nemělo |
ČSA |
nové |
snackbar v Piešťanoch |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
2351504 |
OK-CFC |
nemělo |
ČSA |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
2351505 |
OK-CFD |
nemělo |
ČSA |
10.3.1972 |
2.1.1977 |
2. 1. 1977 havárie při přistání na RWY 31,
střet s Il-18 OK-NAA |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
2351602 |
OK-CFE |
nemělo |
ČSA |
nové |
přeletěno do Ancony za účelem vystavení |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
2351603 |
OK-CFF |
nemělo |
ČSA |
19.5.1972 |
4.6.1987 |
část trupu jako trenažér v PRG |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
2351710 |
OK-CFG |
nemělo |
ČSA |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
2351801 |
OK-CFH |
nemělo |
ČSA |
nové |
restaurace u brněnské přehrady, později zničena požárem |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
3351908 |
OK-DFI |
nemělo |
ČSA |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
23128 |
OK-EFJ |
nemělo |
ČSA |
21.11.1974 |
23.1.1995 |
kokpit ve kbelském muzeu |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
23130 |
OK-EFK |
nemělo |
ČSA |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
49913 |
OK-HFL |
nemělo |
ČSA |
nové |
od 19.12.1997 u Hemus Air jako LZ-TUJ; od 8.6.1999 u Albanian Airlines jako LZ-TUJ; později u Hemus Air; pravděpodobně odstaveno |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
60142 |
OK-HFM |
nemělo |
ČSA |
nové |
od 6.11.1997 u Hemus Air jako LZ-TUH; od 15.3.1998 u Albanian Airlines jako LZ-TUH; od 15.5.1999 u Hemus Air jako LZ-TUH; pravděpodobně odstaveno |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
60282 |
OK-IFN |
nemělo |
ČSA |
nové |
od 19.11.1997 u Georgian Airlines jako 4L-AAE; od 1993 odstaveno v barvě kovu v Žukovském, Rusko |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
1351407 |
OK-AFD |
nemělo |
armádní |
1980 |
1980 |
příležitostně používaná registrace Foto: Rainer Ness - www.planeboys.de |
od roku 1971 u armády jako 1407 |
od 18.11.1997 u Techavia jako EW-65861; od 15.08.1999 u Kolavia jako RA-65861 |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
1351407 |
1407 |
nemělo |
armádní |
16.12.1971 |
26.11.1996 |
kolem roku 1980 s registrací OK-AFD u vládní letky |
nové |
od 18.11.1997 u Techavia jako EW-65861; od 15.08.1999 u Kolavia jako RA-65861 |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
1351409 |
OK-BYQ |
nemělo |
vládní |
nové |
od 9/1983 u Balkan jako LZ-TUU; od 2.4.1995 u Moscow Airways, Gromov Air a dalších v Rusku jako RA-65939 |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
1351408 |
OK-BYR |
nemělo |
vládní |
nové |
od 9/1983 u Balkan jako LZ-TUV; později odstaveno v Sofii |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
1351503 |
OK-BYS |
nemělo |
vládní |
nové |
od 9/1983 u Balkan jako LZ-TUZ, pravděpodobně odstaveno a sešrotováno v Sofii 2000 |
|
|
|
|
Tupolev Tu-134A |
49858 |
OK-BYT |
nemělo |
vládní |
nové |
od 9/1983 u Balkan/Bulgarian Gvmt jako LZ-TUG, pravděpodobně dodnes |
|
|
|
|