PLANES.CZ
-- Menu --

24.4.24 02:32:28
Letadla Tupolev Tu-134A u provozovatelů v Československu/České republice
OK-AFA
Tupolev Tu-134A 1351406 OK-AFA nemělo ČSA
21.11.1971 20.5.1988  
nové vráceno do výrobního závodu v Minsku k pevnostním zkouškám
OK-AFB
Tupolev Tu-134A 1351410 OK-AFB nemělo ČSA
9.1.1972 11.10.1988  
nové snackbar v Piešťanoch
OK-CFC
Tupolev Tu-134A 2351504 OK-CFC nemělo ČSA
5.3.1972 15.11.1990  
nové sešrotováno v PRG
OK-CFD
Tupolev Tu-134A 2351505 OK-CFD nemělo ČSA
10.3.1972 2.1.1977 2. 1. 1977 havárie při přistání na RWY 31,
střet s Il-18 OK-NAA
nové  
OK-CFE
Tupolev Tu-134A 2351602 OK-CFE nemělo ČSA
12.5.1972 14.12.1990  
nové přeletěno do Ancony za účelem vystavení
OK-CFF
Tupolev Tu-134A 2351603 OK-CFF nemělo ČSA
19.5.1972 4.6.1987 část trupu jako trenažér v PRG
nové  
OK-CFG
Tupolev Tu-134A 2351710 OK-CFG nemělo ČSA
15.1.1973 14.12.1990  
nové sešrotováno v PRG
OK-CFH
Tupolev Tu-134A 2351801 OK-CFH nemělo ČSA
22.1.1973 4.7.1991  
nové restaurace u brněnské přehrady, později zničena požárem
OK-DFI
Tupolev Tu-134A 3351908 OK-DFI nemělo ČSA
4.7.1973 17.1.1992  
nové sešrotováno v PRG
OK-EFJ
Tupolev Tu-134A 23128 OK-EFJ nemělo ČSA
21.11.1974 23.1.1995 kokpit ve kbelském muzeu
nové  
OK-EFK
Tupolev Tu-134A 23130 OK-EFK nemělo ČSA
21.11.1974 30.1.1995  
nové sešrotováno v PRG
OK-HFL
Tupolev Tu-134A 49913 OK-HFL nemělo ČSA
1.7.1977 9.12.1997  
nové od 19.12.1997 u Hemus Air jako LZ-TUJ; od 8.6.1999 u Albanian Airlines jako LZ-TUJ; později u Hemus Air; pravděpodobně odstaveno
OK-HFM
Tupolev Tu-134A 60142 OK-HFM nemělo ČSA
18.12.1977 31.10.1997  
nové od 6.11.1997 u Hemus Air jako LZ-TUH; od 15.3.1998 u Albanian Airlines jako LZ-TUH; od 15.5.1999 u Hemus Air jako LZ-TUH; pravděpodobně odstaveno
OK-IFN
Tupolev Tu-134A 60282 OK-IFN nemělo ČSA
11.3.1978 19.11.1997  
nové od 19.11.1997 u Georgian Airlines jako 4L-AAE; od 1993 odstaveno v barvě kovu v Žukovském, Rusko
1407
Tupolev Tu-134A 1351407 OK-AFD nemělo armádní
1980 1980 příležitostně používaná registrace
Foto: Rainer Ness - www.planeboys.de
od roku 1971 u armády jako 1407 od 18.11.1997 u Techavia jako EW-65861; od 15.08.1999 u Kolavia jako RA-65861
1407
Tupolev Tu-134A 1351407 1407 nemělo armádní
16.12.1971 26.11.1996 kolem roku 1980 s registrací OK-AFD u vládní letky
nové od 18.11.1997 u Techavia jako EW-65861; od 15.08.1999 u Kolavia jako RA-65861
OK-BYQ
Tupolev Tu-134A 1351409 OK-BYQ nemělo vládní
17.1.1972 1983  
nové od 9/1983 u Balkan jako LZ-TUU; od 2.4.1995 u Moscow Airways, Gromov Air a dalších v Rusku jako RA-65939
OK-BYR
Tupolev Tu-134A 1351408 OK-BYR nemělo vládní
19.1.1972 1983  
nové od 9/1983 u Balkan jako LZ-TUV; později odstaveno v Sofii
OK-BYS
Tupolev Tu-134A 1351503 OK-BYS nemělo vládní
3/1973 9/1983  
nové od 9/1983 u Balkan jako LZ-TUZ, pravděpodobně odstaveno a sešrotováno v Sofii 2000
OK-BYT
Tupolev Tu-134A 49858 OK-BYT nemělo vládní
30.3.1997 9/1983  
nové od 9/1983 u Balkan/Bulgarian Gvmt jako LZ-TUG, pravděpodobně dodnes