Letadla Iljušin Il-62 u provozovatelů v Československu/České republice |
|
Iljušin IL-62 |
60201 |
CCCP-86666 |
|
ČSA |
2.5.1968 |
1.6.1969 |
pronajato od Aeroflotu |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
70302 |
CCCP-86672 |
|
ČSA |
1.6.1969 |
31.10.1969 |
pronajato od Aeroflotu |
Aeroflot |
sešrotováno 1998 v Uljanovsku |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
90602 |
OK-YBA |
Praha |
ČSA |
nové |
od roku 1988 restaurant na Rozkoši; sešrotováno 22.8.1994 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
90603 |
OK-YBB |
Bratislava |
ČSA |
nové |
sešrotováno v Praze pomocí Semtexu - test trhaviny 28-30.11.1985 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
701 |
OK-ZBC |
Vítkovice |
ČSA |
nové |
sešrotováno v Praze 1990 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
10902 |
OK-ABD |
VSŽ Košice |
ČSA |
nové |
restaurace Lípa, sešrotováno 1992 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
31501 |
OK-DBE |
Brno |
ČSA |
nové |
sešrotováno v Praze 1992 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
31502 |
OK-DBF |
Brno Trade Fair |
ČSA |
nové |
katastrofa v Damašku |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
41805 |
OK-FBF |
nemělo |
ČSA |
OK-BYV |
od 5/1993 u Espe Air jako OK-FBF; od 28.11.1993 u Georgia Air jako OK-FBF; nyní na hraničním přechodu do Rakouska, Hatě |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
41602 |
OK-EBG |
Banská Bystrica |
ČSA |
|
odstaveno v Maxtonu v USA, sešrotováno (2005) |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
62404 |
OK-GBH |
Ústí nad Labem |
ČSA |
nové |
od 1.3.1993 u Espe Air, od 21.3.1994 u Georgia Air Prague, vše jako OK-GBH; od roku 2000 restaurace v Heidenreichsteinu v Rakousku |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
2932748 |
OK-JBI |
Plzeň |
ČSA |
nové |
od 1.4.1996 u Georgia Air Prague jako OK-JBI; od 7.8.1996 u Air Praha jako OK-JBI; od 24.6.1997 u IDG technology; koncem roku odlet do Ruska; od 1.2.2003 u VIM Air jako RA-86597 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4933456 |
OK-JBJ |
Hradec Králové |
ČSA |
10.10.1979 |
3.10.1994 |
v létě 1991 pronajato Malévu jako HA-LIA, pouze tři lety do Tokia |
nové |
od 9.6.1996 u Bemoair jako OK-JBJ; od 19.11.1996 u Egretta jako OK-JBJ; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-299; od roku 2001 pravděpodobně odstaveno v Niamey |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
1035435 |
OK-KBK |
České Budějovice |
ČSA |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4445032 |
OK-OBL |
Ostrava |
ČSA |
23.11.1984 |
29.10.1994 |
v období 12/1991-6/1992 pronajato na měsíc Air Moravia |
nové |
od 1/1996 u Bemoair jako OK-OBL; od 1997 u Egretta jako OK-OBL; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-229; od 19.4.2004 u Mekon Air |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
1545951 |
OK-PBM |
Bratislava |
ČSA |
nové |
od 1.4.2000 u Rusavia jako RA-86935; od 2.1.2002 u Aerofracht jako RA-86935; od 1.1.2003 u VIM Air jako RA-86935; od 30.3.2005 u Alpha Airlines |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4037425 |
OK-KBN |
nemělo |
ČSA |
OK-BYW |
sešrotováno v Praze 2/1997 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
41805 |
OK-BYV |
nemělo |
vládní |
nové |
dále viz OK-FBF, ČSA a další |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4037425 |
OK-BYW |
nemělo |
vládní |
nové |
dále viz OK-KBN u ČSA |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
2647737 |
OK-BYZ |
nemělo |
vládní |
nové |
od 6.6.1993 u Ensor Air; od 14.4.1997 u Orient Avia jako RA-86590; od 10/1999 u Magadan Airlines |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
3850145 |
OK-BYV |
nemělo |
vládní |
nové |
od 1992 u Georgia Air/GEA jako OK-BYV; od 3.4.2002 u KAPO Gorbunova jako RA-86945 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
41805 |
OK-FBF |
|
Espe Air |
od ČSA, viz |
od 28.11.1993 u Georgia Air jako OK-FBF; nyní na hraničním přechodu do Rakouska, Hatě |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
62404 |
OK-GBH |
|
Espe Air |
od ČSA, viz |
od 21.3.1994 u Georgia Air jako OK-GBH; nyní restaurace v Heidenreichsteinu v Rakousku |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
2647737 |
OK-BYZ |
|
Ensor Air |
od vládní letky, viz |
uzemněno pro neplacení poplatků na Stanstedu; 18.10.1993 následoval krach společnosti; od 14.4.1997 u Orient avia jako RA-86590; od 10/1999 u Mavial |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
41805 |
OK-FBF |
|
Georgia Air Prague |
od Espe Air, viz |
po krachu společnosti bylo odstaveno v Ostravě, později na hraničním přechodu do Rakouska, Hatě |
|
|
|
|
Iljušin IL-62 |
62404 |
OK-GBH |
|
Georgia Air Prague |
od Espe Air, viz |
po krachu společnosti bylo odstaveno v Ostravě, nyní jako restaurace v Heidenreichsteinu v Rakousku |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
2052345 |
RA-86552 |
|
Bemoair |
24.5.1995 |
3.10.1995 |
pronajato od Domodedovo |
1991-1994 Aeroflot, poté Domodedovo |
|
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
3850145 |
OK-BYV |
|
GEA |
od vládní letky, viz |
letadlo v této době létalo i vládní lety; od 3.4.2002 u KAPO Gorbunova jako RA-86945 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4445032 |
OK-OBL |
|
Bemoair |
od ČSA, viz |
od 22.5.1997 u Egretta jako OK-OBL; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-229; od 19.4.2004 u Mekon Air |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
2932748 |
OK-JBI |
|
GEA/Air Praha |
od ČSA, viz |
od 7.8.1996 u Air Praha jako OK-JBI; od 24.6.1997 u IDG technology; koncem roku odlet do Ruska; od 1.2.2003 u VIM Air jako RA-86597 |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4933456 |
OK-JBJ |
|
Bemoair |
od ČSA, viz |
od 19.11.1996 u Egretta jako OK-JBJ; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-299; od roku 2001 pravděpodobně odstaveno v Niamey |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4933456 |
OK-JBJ |
|
Egretta BMI |
od Bemoairu, viz |
od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-299; od roku 2001 pravděpodobně odstaveno v Niamey |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
4445032 |
OK-OBL |
|
Egretta BMI |
od Bemoairu, viz |
od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-229; od 19.4.2004 u Mekon Air |
|
|
|
|
Iljušin IL-62M |
2932748 |
OK-JBI |
|
IDG |
od Air Praha, viz |
koncem roku odlet do Ruska; od 1.2.2003 u VIM Air jako RA-86597 |
|
|
|
|