PLANES.CZ
-- Menu --

24.4.24 08:43:58
Letadla Iljušin Il-62 u provozovatelů v Československu/České republice
CCCP-86666
Iljušin IL-62 60201 CCCP-86666   ČSA
2.5.1968 1.6.1969 pronajato od Aeroflotu
  sešrotováno?
CCCP-86672
Iljušin IL-62 70302 CCCP-86672   ČSA
1.6.1969 31.10.1969 pronajato od Aeroflotu
Aeroflot sešrotováno 1998 v Uljanovsku
OK-YBA
Iljušin IL-62 90602 OK-YBA Praha ČSA
29.10.1969 4.8.1987  
nové od roku 1988 restaurant na Rozkoši; sešrotováno 22.8.1994
OK-YBB
Iljušin IL-62 90603 OK-YBB Bratislava ČSA
28.11.1969 6.9.1983  
nové sešrotováno v Praze pomocí Semtexu - test trhaviny 28-30.11.1985
OK-ZBC
Iljušin IL-62 701 OK-ZBC Vítkovice ČSA
12.4.1970 28.9.1984  
nové sešrotováno v Praze 1990
OK-ABD
Iljušin IL-62 10902 OK-ABD VSŽ Košice ČSA
10.3.1971 30.8.1986  
nové restaurace Lípa, sešrotováno 1992
OK-DBE
Iljušin IL-62 31501 OK-DBE Brno ČSA
23.8.1973 1.12.1988  
nové sešrotováno v Praze 1992
OK-DBF
Iljušin IL-62 31502 OK-DBF Brno Trade Fair ČSA
17.9.1973 19.8.1975  
nové katastrofa v Damašku
OK-FBF
Iljušin IL-62 41805 OK-FBF nemělo ČSA
5.8.1981 26.10.1991  
OK-BYV od 5/1993 u Espe Air jako OK-FBF; od 28.11.1993 u Georgia Air jako OK-FBF; nyní na hraničním přechodu do Rakouska, Hatě
OK-EBG
Iljušin IL-62 41602 OK-EBG Banská Bystrica ČSA
7.3.1974 3.11.1991  
  odstaveno v Maxtonu v USA, sešrotováno (2005)
OK-GBH
Iljušin IL-62 62404 OK-GBH Ústí nad Labem ČSA
23.12.1976 5.11.1991  
nové od 1.3.1993 u Espe Air, od 21.3.1994 u Georgia Air Prague, vše jako OK-GBH; od roku 2000 restaurace v Heidenreichsteinu v Rakousku
OK-JBI
Iljušin IL-62M 2932748 OK-JBI Plzeň ČSA
31.5.1979 16.8.1994  
nové od 1.4.1996 u Georgia Air Prague jako OK-JBI; od 7.8.1996 u Air Praha jako OK-JBI; od 24.6.1997 u IDG technology; koncem roku odlet do Ruska; od 1.2.2003 u VIM Air jako RA-86597
OK-JBJ
Iljušin IL-62M 4933456 OK-JBJ Hradec Králové ČSA
10.10.1979 3.10.1994 v létě 1991 pronajato Malévu jako HA-LIA, pouze tři lety do Tokia
nové od 9.6.1996 u Bemoair jako OK-JBJ; od 19.11.1996 u Egretta jako OK-JBJ; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-299; od roku 2001 pravděpodobně odstaveno v Niamey
OK-KBK
Iljušin IL-62M 1035435 OK-KBK České Budějovice ČSA
30.4.1980 20.11.1992  
nové sešrotováno v Praze
OK-OBL
Iljušin IL-62M 4445032 OK-OBL Ostrava ČSA
23.11.1984 29.10.1994 v období 12/1991-6/1992 pronajato na měsíc Air Moravia
nové od 1/1996 u Bemoair jako OK-OBL; od 1997 u Egretta jako OK-OBL; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-229; od 19.4.2004 u Mekon Air
OK-PBM
Iljušin IL-62M 1545951 OK-PBM Bratislava ČSA
23.3.1985 23.10.1994  
nové od 1.4.2000 u Rusavia jako RA-86935; od 2.1.2002 u Aerofracht jako RA-86935; od 1.1.2003 u VIM Air jako RA-86935; od 30.3.2005 u Alpha Airlines
OK-KBN
Iljušin IL-62M 4037425 OK-KBN nemělo ČSA
15.8.1986 23.8.1993  
OK-BYW sešrotováno v Praze 2/1997
OK-BYV
Iljušin IL-62 41805 OK-BYV nemělo vládní
1.12.1974 5.8.1981  
nové dále viz OK-FBF, ČSA a další
OK-BYW
Iljušin IL-62M 4037425 OK-BYW nemělo vládní
31.10.1980 1.12.1986  
nové dále viz OK-KBN u ČSA
OK-BYZ
Iljušin IL-62M 2647737 OK-BYZ nemělo vládní
17.7.1986 1.6.1993  
nové od 6.6.1993 u Ensor Air; od 14.4.1997 u Orient Avia jako RA-86590; od 10/1999 u Magadan Airlines
OK-BYV
Iljušin IL-62M 3850145 OK-BYV nemělo vládní
23.12.1988 14.6.1995  
nové od 1992 u Georgia Air/GEA jako OK-BYV; od 3.4.2002 u KAPO Gorbunova jako RA-86945
OK-FBF
Iljušin IL-62 41805 OK-FBF   Espe Air
12.3.1993 28.11.1993  
od ČSA, viz od 28.11.1993 u Georgia Air jako OK-FBF; nyní na hraničním přechodu do Rakouska, Hatě
OK-GBH
Iljušin IL-62 62404 OK-GBH   Espe Air
18.5.1993 21.3.1994  
od ČSA, viz od 21.3.1994 u Georgia Air jako OK-GBH; nyní restaurace v Heidenreichsteinu v Rakousku
OK-BYZ
Iljušin IL-62M 2647737 OK-BYZ   Ensor Air
6.9.1993 18.10.1993  
od vládní letky, viz uzemněno pro neplacení poplatků na Stanstedu; 18.10.1993 následoval krach společnosti; od 14.4.1997 u Orient avia jako RA-86590; od 10/1999 u Mavial
OK-FBF
Iljušin IL-62 41805 OK-FBF   Georgia Air Prague
28.11.1993 1.9.1994  
od Espe Air, viz po krachu společnosti bylo odstaveno v Ostravě, později na hraničním přechodu do Rakouska, Hatě
OK-GBH
Iljušin IL-62 62404 OK-GBH   Georgia Air Prague
21.3.1994 9/1994  
od Espe Air, viz po krachu společnosti bylo odstaveno v Ostravě, nyní jako restaurace v Heidenreichsteinu v Rakousku
RA-86552
Iljušin IL-62M 2052345 RA-86552   Bemoair
24.5.1995 3.10.1995 pronajato od Domodedovo
1991-1994 Aeroflot, poté Domodedovo  
OK-BYV
Iljušin IL-62M 3850145 OK-BYV   GEA
14.6.1995 1997  
od vládní letky, viz letadlo v této době létalo i vládní lety; od 3.4.2002 u KAPO Gorbunova jako RA-86945
OK-OBL
Iljušin IL-62M 4445032 OK-OBL   Bemoair
25.1.1996 22.5.1997  
od ČSA, viz od 22.5.1997 u Egretta jako OK-OBL; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-229; od 19.4.2004 u Mekon Air
OK-JBI
Iljušin IL-62M 2932748 OK-JBI   GEA/Air Praha
1.4.1996 24.6.1997  
od ČSA, viz od 7.8.1996 u Air Praha jako OK-JBI; od 24.6.1997 u IDG technology; koncem roku odlet do Ruska; od 1.2.2003 u VIM Air jako RA-86597
OK-JBJ
Iljušin IL-62M 4933456 OK-JBJ   Bemoair
5/1996 19.11.1996  
od ČSA, viz od 19.11.1996 u Egretta jako OK-JBJ; od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-299; od roku 2001 pravděpodobně odstaveno v Niamey
OK-JBJ
Iljušin IL-62M 4933456 OK-JBJ   Egretta BMI
19.11.1996 19.5.1998  
od Bemoairu, viz od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-299; od roku 2001 pravděpodobně odstaveno v Niamey
OK-OBL
Iljušin IL-62M 4445032 OK-OBL   Egretta BMI
22.5.1997 19.5.1998  
od Bemoairu, viz od 24.1.1999 u Yana Airlines jako XU-229; od 19.4.2004 u Mekon Air
OK-JBI
Iljušin IL-62M 2932748 OK-JBI   IDG
24.6.1997 12/1997  
od Air Praha, viz koncem roku odlet do Ruska; od 1.2.2003 u VIM Air jako RA-86597